Bloggdesign

Som du ser så har min blogg blivit lite smalare. Jag har länge tänkt på att göra den lite smalare för att när texten är så bred så blir det jobbigare att läsa. Och på bloggen vill jag ju att det ska vara lätt att läsa. Headern var tvungen att bli mindre då också, så den kanske är lite suddig :/
Jag kan inte allt om stilmallar... så oftast provar jag mig fram eller så använder jag mig av den här sidan. Men sen hittade jag en annan sida som kan hjälpa till att designa bloggen, fast där fanns det bara färdiga designer. Jag blev faktiskt lite förtjust i några av dem. Så jag funderar på att byta ut designen helt. Men jag är inte säker.
Här är några av dem.



Skulle något passa? Fast det var mest headern och den enkla stilen som jag blev förtjust i :) Men det känns ändå surt att kopiera något som någon annan har gjort... jag vill ha skräddarsytt till min egen blogg, men samtidigt är dom där skitsnygga.
Hjälp mig ^^  


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback