Alice i Underlandet



Jag såg på den här filmen idag! Men mina syskon. Den var riktigt bra. Det är som en fortsättning på Disneys tecknade Alice fast det har kommit in ganska mycket nya saker. Den är verkligen värd att se! Fast jag tänkte inte så mycket på Tim Burton... eller Johnny Depp och Helena Bonham Carter är ju alltid med i hans filmer och deras outfits såg väl Burton-inspirerade ut, men inte så mycket mer än att det är en mörk och lite dyster värld. Fast det är väl Underlandet i sig självt? Men filmen var riktigt bra som sagt!

Det är väl det enda jag har gjort idag.....
Snart är lasagnen färdig och då ska hela familjen samlas och ha en trevlig lördagsmiddag. Sen ska iallafall jag titta på Andra chansen (Melodifestivalen)! Jag hejar på Neo med Human Frontier! :)

Sen vill jag bara tipsa om för tusende gången, apropå Alice i Underlandet, att det finns en tjej som tycker jättemycket om Alice och har gjort jättemånga teckningar och annat. Titta här :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback