YES!!!

Nu har jag äntligen skrivit tillräckligt många ord!! Jag är sååå lättnad! Jag har nog aldrig skrivit så här många ord som man behövde för den här tentan. Det sjuka är också att om man skriver bara ett ord för lite eller för mycket så får man inte godkänt!!!!

Imorgon ska jag bara rätta lite stavfel och sånt, sen ska jag se mammas reaktion på arbetet också, jag brukar alltid låta mamma läsa det innan jag säger att jag är färdig för att hon är klok och om det är nåt fel så är det något fel. :P

Vilken lättnad!! 

Jag trodde aldrig att jag skulle bli färdig med den här tentan. Faktiskt. Tidigare arbeten har jag kunnat föreställa mig att det blir färdigt nån gång, men med den här tentan låg det sååå långt borta att jag nästan var deprimerad. Men nu klockan nio blev det färdigt. Jag räknade orden hela tiden.... från när det var 1000 ord kvar till 500, 400, 300, 200, 150, 100, 50 och 16 ;)
Men det gick!!

Jag är så glad och jag borde ju belöna mig själv! Eller hur? Det här var sista grejen innan sommarlovet också och nästan det värsta jag gjort, så jag förtjänar ju något!






Tidigare idag var jag ju och tog sprutan mot fästingar! Jag och syrran gick tillsammans. Det gick ju bra, ingen svimmade :P Jag är alltid så nervös och slutar i att jag svimmar för ofta, men idag gick det bra... men jag började nästan gråta faktiskt efteråt för att jag tyckte att det var så jobbigt. 

Nästan hela dagen idag har jag lyssnat på något som har hållit mig igång. De heter Skillet och är några favoriter. Lyssna gärna :)

Jusste!!
Idag började jag med ett projekt jag har velat göra rätt länge. Jag har en klänning som jag köpte för några år sedan. Den är jättefin, men flera gånger då jag har satt på mig den så har jag ångrat mig för att jag inte tycker om själva kjolen Typiskt. Så jag har tänkt flera gånger att jag ska göra något åt det och det är precis det jag har börjat göra idag!!

Jag har klippt och börjat nåla!
Snart har jag den klänning jag vill ha :D Jag kanske kan ha den på lördag, då ska jag med antagligen hela familjen på den årliga byfesent hos min morbror och träffa släktingar. Det ska bli kul ^^
Den här klänningen ser jag fram emot att få fixa till, det var länge sen jag sydde men nu är det dags att ta fram den kreativa sidan hos mig!! :D



Japp. Då har jag sagt det jag ville säga :D
Jag är superglad och supernöjd nu. 
Dags för min belöning :D

Ha en trevlig kväll! 




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback