Sommar

Oj vad man blir sugen på att åka bort på sommarsemester nu!
Jag vet.. jag har redan varit "ledig" rätt länge men jag har inte gjort nånting!

Med det här vädret blir man bara mer och mer sugen...
Snart får jag åka till Marocko och nån gång snart kanske jag får åka på familjesemester nånstans också.

På fredag är det midsommarafton. Då ska jag och mamma & pappa hänga hos mormor & morfar hela dagen och grilla och mysa. Syskonen ska bort. Syrran åker till sin kille och brorsan kanske hittar på nåt med sina kompisar. Då är det bara jag som återstår. Men det tycker jag är mysigt... det är inget fel på min familj och jag ser fram emot att sitta och ha trevligt vid midsommarbordet med mamma och pappa. 




Höll på att plocka bland alla mina och syrrans badkläder.. gamla och nya.... jag frågade vilka syrran skulle använda och fick ta de delar som hon inte skulle använda till Marocko-resan. Åh vad jag blev sugen på en stor strand med klarblått vatten då!

På köksbordet idag hittade jag ett erbjudande och skrev på mitt namn och adress nästan direkt. Verkar vara ett riktigt bra erbjudande.



Fin väska! Kan användas (mycket) i Marocko, annars på stranden hemma också. En stor sarong är inte fel heller ;) och tidningarna verkade faktiskt väldigt intressanta.

Nyfilade, tvättade, insmorda och glansiga naglar - och man har en fräsch (sommar?)look på sina naglar! 
Även om jag gillar färg så var jag bara sugen på neutrala fräscha naglar idag :)



Vilken härlig dag det har varit idag. Är det bara jag som har känt så? Jag kanske har kvar lite energi från träningspasset häromdan... Blir nog ett till imorgonbitti så man kan fortsätta ha energi i kroppen och sinnet :)

..fortsatt trevlig dag 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback