Träna

Vaknade sent idag igen.
Jag tycker klockan elva är sent. Då har ju en stor del av dagen redan gått...

Efter frukosten satte jag igång direkt och tränade. En timme Pilates igen. Det kändes bra.
Men egentligen går det inte så bra. För jag tror att jag har stukat min vänstra handled! Och i vissa positioner måste man stödja sig på händerna... Jag kan inte träna fullt ut då i de positionerna. 

Men annars kändes det bra :)
Här är träningskläderna på och den gröna mattan utrullad.



Få se vad mer som händer idag :)

Och förresten! Min kusins mamma fyller 40 idag!! Grattis :D Hoppas alla mår bra därnere på landstället där ni håller hus :)

Hörs senare 


Skrivet av: Patrik

den där hamster är så gullig XD



sv; men den är så kräsen så det går inte att skämma bort den XD

2010-06-21 @ 15:40:46
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback