tjena

Har precis satt på en kanna med kaffe
Ska sätta mig och titta på Gossip Girl... det var ett tag sen jag tittade, det blev som en paus :P
Men nu ska jag titta på de sista avsnitten i säsong 3. Är det den sista säsongen? Eller kommer det fler senare? :)
Helt sjukt. Jag trodde aldrig att jag skulle börja titta på Gossip Girl, det var bara inte min grej tänkte jag och fnyste när jag såg att syrran tittade på det :P Åh vad fel jag hade. Nu sitter jag klistrad ^^

Trevlig sommarkväll :)




Skrivet av: Kokorochan

svar: har bara gjort två och det var dom som vann den förra tävlingen ^^



ebbzz.blogg.se

decos.blogg.se



dom fick själva bestämma hur det skulle se ut :D

jag har gjort gamla designer till mig sj också, men de kan jag inte visa tyvär xD



kramar<3

/kokorochan

2010-06-21 @ 21:13:27
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback