Tips

Ny kategori skapad!
Ibland vill jag tipsa om roliga eller häftiga eller fina/söta saker. Det kan ju vara roligt att tipsa om något nån gång då och då :)

Ikväll vill jag tipsa om serier men också en blogg. Den här bloggen lägger upp vårens, sommarens (osv..) kommande serier. Ifall någon är intresserad av vad som kommer, ifall det kommer upp en säsong 2 på sin favoritserie eller något kan man hitta det här. (endast anime-serier, inte "vanliga" amerikanska serier)
Bland annat såg jag att en av mina favoritserier, säsong 2 kom nu på våren och visas nu. 



Fast detta är säkert något alla redan vet om och det är säkert bara jag som är efter ;P
Klaga isåfall :P


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback