sprutor

Till lunch idag gjorde jag pannkakor!
Mumsigt ^^ och jag hittade till och med en burk med grädde i kylen, så det blev extra smarrigt. Jag satte på mig mitt fina förkläde och kände mig jätteduktig när jag stod där och stekte.

Nu har jag bara 400 ord kvar att skriva på mitt arbete, men det känns ändå mycket.

Snart ska jag till grannen vårdcentralen för att ta min fästingsspruta.... den tar jag var femte år och nu var det dags igen. Jag tycker verkligen inte om sprutor, jag har svimmat flera gånger... men jag vet att åtminstone den här sprutan inte brukar kännas och den tar inte lång tid. Det är värre med blodprov!!!! Den här sprutan mot fästingar går in 2 centimeter men den känns inte. Men samtidigt är det motbjudande att tänka att något så smalt ska tryckas in i min hud. Det är bara så äckligt. Men jag måste göra detta.
*Suck*





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback