spenatpaj

Åh vad gott det var :D

Jag/vi gör alltid vår egen deg:)



Jag låter degen stå inne i kylen en stund innan jag brer ut den i formen. (Haha åh vad kul det är att jag tar bild på allting)



OST!





*trycka, trycka*



innehållet ser kletigt ut... fryst spenat + ost + keso





Efter att degen har stelnat i ugnen häller jag bara i allt klet ^^ Väldigt simpelt



Så! Klart!





Jag får inte göra den lika ofta som jag vill göra den hehe :P Den är ju så god och ibland så längtar man bara efter den ^^
Ibland gör vi en ostpaj till också, fast den kan jag inte lika bra. Ibland gör vi broccolipaj fast det var riktigt länge sen nu. Spenatpajen är godare ^^




Jag undrar om jag inte ska titta på den där serien nu ikväll som jag sa igår:)

Ha en trevlig kväll 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback