Pilates

Hejsan. Trevlig eftermiddag!

Vaknade tidigt idag igen.... men efter en film somnade jag om igen.

Jag har kört två pass med Pilates idag! Oj vad det känns i kroppen. Jag behöver verkligen röra på mig för att må bra.
Känner mig stolt för att jag gjorde en timme med Pilates. Jag känner att jag har mycket mer energi nu. 

Jag tror att jag ska försöka köra mer kvalitetstid med datoranvändandet. Som sagt måste jag röra på mig för att må bra och att jag har sovit konstigt de senaste dagarna är nog ett bevis på att jag inte mår bra. 

Pilates har jag kört regelbundet förut och blev riktigt bra och vig av det. Men nu var det länge sen. Det är en bra träningsform för mig :)



Annars har jag lekt lite med mitt hår... :P Tyckte att det såg så himla platt ut :P



( prickarna är från den smutsiga spegeln! :P )

Ha en fin dag 


Skrivet av: Kokorochan

svar: du kan se hennes långa hår bredvid ena armen på bilden om du tittar riktigt noga, som ett svart streck bara ;P men jag vet inte om mangan är längre dock :O bok 4 är den senaste som kommit ut och de är sånt man sett i animen ^^



kramar<3

/kokorochan

2010-06-19 @ 20:32:22
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback