Nu är det klippt!

Klippt som i att det är klippt eller klippt som i att jag har förstört mitt hår? ;)

Nä... jag tycker om det här, det är snyggt och enkelt att sköta.



Frisören jag går hos är duktig på att klippa... men resten... när han var färdig med mig skulle han föna och platta. Det tycker jag förstör håret, speciellt när man inte använder några produkter i håret före. Men vad vet jag.... det var lite lagom rufsigt och fint när han hade fönat håret så jag skulle ha stannat där, men han ville platta också. 



Nu har jag en liten "middags-rast". Familjen kommer hem snart. Eller alla syskon är hemma sen länge men pappa kommer snart och mamma borde också det. Hon har varit borta hela dagen med sin moster som faktiskt firar bröllopsdag med sin man idag, de har väl varit gifta ett bra tag, jag vet att min mamma var tre år när hon var brudnäbb på deras bröllop, så det är roligt att de tre är tillsammans idag.

Ska kanske hjälpa syrran lite i köket nu.....
Förresten, det blev ju inte alls mindre uppdateringar här nu när jag sitter med tentan :P



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback