mmmmm...

MMmmmmm... glass!!!

Första pinn-glassen i år! Fast det här var för några dagar sen. Men idag.. efter middagen åt vi faktiskt glass-tårta till efterätt! Det var supergott!
Glass är speciellt.
Mamma säger att på tal om folk som vill svalka sig med glass har fel.. för glass bara gör dig kladdig i munnen... :S
Men sekunden hon sa det så tänkte jag att näe! så är det inte, jag var supersugen på en kall mjukglass just då och jag är säker att en glass svalkar dig åtminstone tillräckligt! :D visst har jag rätt!? :D



(min hand ser ut som en klo?)

Skrivet av: Mikael Sol

Jag provade Magnum Guld häromdan. Den var god. Sen mådde jag illa.

2010-06-10 @ 23:12:21
URL: http://psykisktsjuk.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback