Grattis

För ett år sen tog jag studenten igår.



(och syrran) vi gick samma skola men inte samma klass

Jag ska inte säga att det känns som igår, för det gör det faktiskt inte. Men jag saknar den dagen faktiskt.
Vi tågade från skolan till grusplanen där alla människor stod och väntade på oss och där flaken också stod. Det var så roligt och man hade den här lyckokänslan. Alla människor som var där för en... jag visste faktiskt inte att alla släktingar skulle komma så jag blev så himla glad när jag såg att alla var där!
Jag ångrar lite också, jag ångrar att jag sprang omkring så mycket att ingen riktigt hann ta kort på mig nån gång. Det är ju lite tråkigt, man vill ju sitta och titta tillbaka på studenten! Som idag till exempel!!



Knäpp bild på mig men..... en av bilderna som är tagna på mig på studentdagen senare på kvällen på festen som ordnades för alla studenter. 

Grattis till alla andra som tar studenten i år!! Bland annat halvkusinen uppe i norrland! ;D 

Samtidigt kan jag väl gratta Sverige på nationaldagen!! Grattis!

Ha en fin söndag 



Skrivet av: Soraya

Jag har 2 bilder på dig från kvällen! :S haha lite roligt faktsikt kommer inte ihåg att jag tog men de har jag! haha :)

2010-06-10 @ 20:56:31
URL: http://nattstad.se/sorayaa

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback