Godmorgon

Ja det är morgon för mig nu. Jag har sovit i tio timmar... jag vet inte om jag mår bra eller dåligt av det men jag var den enda som sov så länge idag.
Det blev lite sent igår. Men vi hade det kul :)

Vår middag



Smarrigt... men ingen åt upp sin pizza :P




Idag ska alla iväg på olika grejer. Lillebror ska träffa kompisar, syrran och hennes kille ska på jazzfestival inne i stan, pappa ska på SL-dagen inne i stan och sen på en konsert.... då är det bara jag och mamma kvar. Vi ska åka till Uppsala och lägga blommor på min morfars föräldrars grav och sen ska vi kanske handla lite.

Vad skönt det är med sommarlov och vad skönt det är att man får en lördag när man tror att det är söndag ;)

Ha en fin dag 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback