Biljetter bokade till...

Gissa vad jag precis bokade biljetter till????

Jag ska åka till Marocko!!!!!       





wohoo vad roligt det ska bli!

Jag ska åka med syrran, hennes kille och en kompis som är halvmarockan och vars lägenhet vi faktiskt ska bo i när vi är därnere!
Det här ska bli så roligt!
Syrran och kompisen har varit därnere flera gånger tillsammans men som sagt så följer jag med den här gången. Jag måste ju åka ner och se varför Marocko är så himla fantastiskt ;D

...Bokade biljetter nyss och det blev lite mycket men hur ofta kan jag åka på nåt sånt här egentligen? det är ju faktiskt sommarlov och man får inte bo gratis och sånt så ofta så det här var en riktigt bra idé!

Jag åker den 21 juli och är borta i lite mer än en vecka. En bloggpaus sitter fint där. Eller tyvärr blir det bloggpaus där :P Jag kan ju inte sitta vid datorn när jag har ett helt nytt land och världsdel att utforska!!! :D (För dig som inte visste så ligger Marocko i Afrika!)

Men biljoner bilder kommer upp på bloggen när jag kommer hem hoppas jag :D
Fast det är ett tag kvar till 21 juli ändå.... innan vi åker ska min familj hinna åka på familjesemester tillsammans också. Vi kanske åker till Göteborg eller till Köpenhamn.

åh vad jag längtar!!! 



Skrivet av: Playmates Of Swedenpp

gud vad avundsjuk jag är :D

2010-06-08 @ 23:01:07
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback