Idag smäller det!

Nu är det inte långt kvar tills vi sticker! 

Vi tar sista tåget in till centralen inatt och sen väntar vi i några timmar på flygbussen som tar oss till Skavsta. Första flyget går sedan vid sextiden till Frankfurt och sen byter vi till planet mot Agadir! Vi är framme vid två imorgon!!
Jag är så taggad och så glad! :D

Men först; hela familjen ska gå och besöka kusinen som fyller år! Lite tårtkalas blir gott innan vi sticker :)

Åh så kul det ska bli!! 

Förresten, ledsen att jag inte har lagt upp några mer bilder från Göteborg, men det får bli efter Marocko.... då blir det rätt mycket bilder att visa sen när jag kommer hem :P

Hoppas alla har det riktigt bra :D Jag hör av mig lite senare och säger hejdå ^^




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback