Hej då

Godkväll!

Tänkte bara skriva ett litet hejdå-inlägg. Som sagt försvinner jag upp till norrland i några dagar, jag kommer inte konka med min dator och min farmor har inte heller dator eller internet.

Det blir träffa farmor och möjligtvis andra av pappas släkt och bada och vara ute i den friska luften! :)

Just nu håller jag på att packa för fullt. Jag, pappa och syrran åker tidigt imorgonbitti och vi kommer köra/åka bil hela dagen imorgon.



Det är himlans mycket på gång nu. Planer planer planer för resten av sommaren!
Kan spalta upp det lite...
-Resa till farmor
-Lillebrors konfirmation
-Familjesemester till Göteborg
-Resa till Marocko med syster och kompisar
-Eventuella planer för min och syrrans 20-årsdag

Sen är sommaren i stort sett slut och jag börjar skolan igen!!

Ojojoj vad tiden går fort när man tänker efter. Men det ska vi inte göra på ett tag... tänka efter alltså... för det är sommarlov och jag vill ha ledigt! :D

Oj nu babblar jag bara på här... jag tänkte ju packa lite mer och fixa grejer!
Så nu säger jag hej då! Jag kommer hem på onsdag! Historier och bilder kan förväntas dyka upp sen :D



Hade bäst!


Skrivet av: HelloNicki

God natt sötnos :)



Här är det iof dag men kram härifrån USA!

2010-07-03 @ 02:04:31
URL: http://hellonicki.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback