Trötter idag

Det är pluggdag idag. Men vi bestämde att vi skulle plugga var för sig hemma, vi håller kontakt under dagen. Det är ju ett bekvämt sätt att plugga tycker jag. Nackdelen är dock att när man sitter som jag i myskläder uppkrypen i sängen med en kopp kaffe och musik på så är det lätt hänt att man somnar :P Jag har inte gjort det än men kanske gör det om ett tag. Just runt ett på dagen brukar jag vara som mest trött, om jag inte är det så blir jag det runt fyra. Om jag är hemma brukar jag ta en lur nån gång runt de tiderna hehe ;)
I posten idag fick jag två böcker till nästa kurs, jag beställde dem för inte så länge sen. De ser väldigt inbjudande ut. Jag längtar så mycket mer till den kursen än att sitta och göra färdigt den här kursen :P men om man ska ha roligt måste man ha tråkigt nån gång också. Sen har jag en kompuppgift att göra för att jag glömde bort att dyka upp på ett möte förra året. Om jag inte skriver den uppgiften får jag inte godkänt på denna kurs. Typiskt att man råkar på sådant, att när man för första gången glömmer bort nåt möte så måste man göra en sån här sak :P

Lite mer kaffe nu då :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback