Tandställning

Som många redan vet, så har jag tandställning. Fram till idag har jag bara haft räls på de övre tänderna. Idag var jag hos min tandreglerare och satte in resten av metallen. Här är en bild på hur det såg ut i morse och sen en bild på hur det ser ut nu.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

HEAVY METAL

Det är väldigt tätt där nere och ännu värre med metallen nu. Jag känner att det drar lite i tänderna och det "ilar" i tänderna på nåt sätt. Det går över imorgon förhoppningsvis.
Jag kommer ha tandställningen minst ett år till men man ser redan att nåt har hänt med tänderna. Lite spännande ändå :)

Idag ska jag på bio, Planet 51 ska jag se. Spännande ^^ Jag älskar tecknade filmer, speciellt disney och pixar... (om man inte räknar med anime).
Ha en bra dag :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback