Snöängel

Hejsan. Igårkväll var jag ute på promenad med föräldrarna. Det var kallt, men jag frös bara om näsan för jag hade klätt på mig ;) Vi såg inte en enda kotte ute, bara en dam med sina tre livliga hundar. De åt snö och den ena skällde på mammas stavar :P
Senare på kvällen tittade jag på Barnaskrik & Jäkelskap som jag hade spelat in tidigare, Dag-Otto är rolig som alltid ^^
Här är den första "snö-aktiviteten" jag gjort i år, jag la mig ner i snön och gjorde en snöängel ^^



...hade lite svårt att komma upp sen så pappa fick dra mig upp ;P

Idag har jag inte gjort mycket att nämna. Klockan är snart fyra... jag skulle vilja sätta mig och måla men jag har inte så mycket inspiration känns det som. Men ikväll blir det nog iallafall myskväll med en massa godis ^^
Hoppas alla har en trevlig lördag :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback