Min kaka

Såhär fin blev min kaka!

Image and video hosting by TinyPic

Supergod var den också. Jag tog två bitar.... jag var redan mätt efter middagen men jag kunde inte motstå kakan, den var väldigt uppskattad i familjen ^^

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Så nu ska jag vara generös och ge pappa en namnsdagsmassage ;) Snart kommer syrran hem från sin kille som bor på västkusten. Hon brukar åka till Oslo och ta flyget där ifrån (har jag rätt?) när hon åker hem.

Imorgon ska mamma hjälpa mig att plugga. Ledig från skolan, jag behöver alltså inte vara i skolan imorgon, men jag ska fortfarande plugga. Men på tisdag ska jag dit.

Ha en bra kväll :)

Skrivet av: karin

japp du har rätt. 1 h o typ 20 min i bil till Oslo Rygge flygplats, så är man i skavsta på 30 min! o biljetten kostar typ 59 kr med skatter!

2010-02-01 @ 15:45:46

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback