Måndag

Godmorgon!
Idag ska jag plugga, med min lilla grupp på tre (inklusive mig) och vi ska skriva färdigt vårat grupparbete idag. Redovisningen för det arbetet är imorgon. Efter redovisningen imorgon kommer jag att få examinationsuppgiften som ska vara klar den här veckan. Det är mycket på en gång!
Annars är det inte mycket mer att säga... jag önskar att jag hade mer tid till att måla eller nånting....  om jag bara kan vakna lite tidigare på morgonen skulle jag ha tid med det men det är svårt att vakna tidigt nuförtiden :P jag vill bara ha tid till att slappna av, det är verkligne inte kul att stressa, det är det tråkigaste med skolan. När jag tänker på syrran så.... hon jobbar deltid bara... när hon inte jobbar har hon inget annat hon behöver tänka på.. inget arbete som måste vara klart eller några tider hon måste passa eller något hon måste köpa. Det avundas jag... men jag avundas inte att hon jobbar, jag vill ju ändå plugga och jag tycker ändå om det jag läser.... när det inte är stressigt :P

Hoppas på en bra och framgångsrik dag!



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback