Lite uppdatering

Jag berättade ju att jag och lillebror var på bio i söndags. Här är en bild innan vi åkte. Jag smaskade på en polkagris innan vi åkte, också tog jag med en att smaska på under bion ;) Jag fick det för att vi har slängt ut granen där dessa polkagrisar har hängt :P (de har plast omkring sig så de smakar inte gran ;))

Image and video hosting by TinyPic

I söndags slängde vi ut granen. Inte för att nån ville det egentligen för vi har nu påstått att det är så väldigt tomt där den stod... den barrade faktiskt inte så jättemycket jämfört med andra granar ändå.
Här tog jag en bild när pappa håller på att slänga ut den från balkongen.

Image and video hosting by TinyPic


Där ligger den snällt och väntar på att bli upplockad... (uppäten höll jag på att säga ;P ....har faktiskt inte kollat ut om den är borta än)

Image and video hosting by TinyPic

Det är så tomt och trist utan alla julsaker nu. Vi plockade ner alla tomtar och allt annat samtidigt som vi slängde ut granen... jag blir lite ledsen, men vi kan inte ha kvar det hur längesom helst ändå...

Image and video hosting by TinyPic


Igår pluggade jag hela dagen ju... började tidigt på eftermiddagen och slutade ca kl nio på kvällen... det är det längsta jag någonsin suttit kvar i skolan och arbetat. Jag kom hem lite efter elva tror jag och innan det hade jag suttit i kylan och väntat en halvtimme på mitt tåg. Hungrig var jag också, jag hade inte ätit sen lunch och det var inte så mycket. När jag kom hem hade snälla mamma ställt fram en tallrik med god mat som jag bara värmde på och sedan glufsade i mig :P
Det viktigaste var ändå att få ihop arbetet som redovisades idag. Det fick vi och vi redovisade det idag (jag och min grupp). Nu är det ur världen, tack så mycket! Men nu kommer något nytt. Examinationsuppgiften fick jag idag och den ska vara klar på torsdag - 48 timmar har jag på mig. Få se hur det går... men det verkar ganska intressant så det ska bli.... intressant. Jag sa direkt, när jag kom hem idag, till mamma att imorgon kliver jag inte utanför dörren, för jag måste plugga :P och dessutom vill jag inte heller gå ut... det är så mysigt att vara hemma i myskläder och passa sina egna tider :)

Nu säger jag godnatt så jag orkar plugga hela dagen imorgon.



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback