hello

Idag har jag riktiga skoluppgifter att göra. Fick träffa min nya kursgrupp och kursledare.... alla var trevliga och det här kommer nog gå bra. Jag har lite kurslitteratur att läsa nu och något att göra klart före måndag. Får kanske inte ta så mycket fritid nu då, annars har jag alltid tid till att titta på mina serier. Lite tråkigt :P

Jag måste säga att det var ganska skönt att ha skola på förmiddagen för då gav det mig "ledigt" på eftermiddagen. Annars brukar jag komma hem till middagen och då är dagen redan borta känns det som, nu får man mer tid, vilket är skönt. Dock fick jag lunch först klockan två :P lite frustrerande att stå och koka potatis när magen kurrar :P

Lite skoljobb har jag gjort nu men jag gör det mesta imorgon. Imorgon ska jag också till tandläkaren, på förmiddagen. Då sätter han in rälsen på tänderna där nere. Jag kommer ha lite ont efter det, det känns som om man har huvudvärk fast det sitter i käken istället. Jag kanske visar hur det ser ut i käften sen :P Förhoppningsvis kommer jag ha allt det här bara ett år.

Nu fortsätter jag med skoljobbet och snart är det middag och sen somnar jag ^^


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback