Hejsan

hej..... jag känner mig inte så kreativ idag så jag ska bara berätta lite om vad jag har gjort idag. Jag sov fram till halv elva, vilket var ganska skönt... fast jag brukar tycka att det är skönt att vakna tidigt (om man vaknar pigg) för då får man saker gjorda. Men jag vaknade halv elva och satte mig vid datorn direkt, åt lite frukost och kollade runt om det fanns nån serie eller film jag kunde titta på. Till slut bestämde jag mig för att titta på en favorit i repris; Jane Eyre. Den är jättebra och jag grät såklart i slutet av filmen.
Sen gick jag ner för att plocka upp lite matvaror mamma varit ute och köpt, sen gick jag till containern och slängde massor med tidningar. Sen tog jag en dusch och sen serverade pappa chokladkaka med kaffe. Det var gott men han var snål med kakaon ;P Jag fick för mig att jag skulle sätta mig ner och måla/skissa på en sak jag började på för ett tag sen. Men som jag sagt så känner jag mig inte så kreativ idag, så jag satt med pennan i handen och kom ingenvart.... så jag plockade undan och satte mig vid datorn igen.
Ikväll har vi bestämt att vi ska göra tacos. Det brukar vara gott. Sen ska jag gå på bio.... jag ville se planet 51 men det blev sherlock holmes istället, det ska bli intressant att se vad den filmen bjuder på för den hade några intressanta skådespelare.
Hoppas imorgon blir en mer kreativ dag... imorgon är jag ledig men på tisdag börjar skolan igen. En ny kurs börjar då. Spännande :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback