Hejsan

Nu är jag hemma, sitter i sängen efter att ha ätit en liten pizza som jag köpte på extrapris på coop tidigare idag ;) I morse träffade jag mitt lilla arbetslag och vi satte oss på ett fik i centrum och diskuterade våra arbeten i ca två timmar. Men nu är jag som sagt hemma.
Tänkte ta ledigt resten av dagen... titta på film och sånt. Såg att Kulla-Gulla skulle gå på svt nu snart.... jag vet att min gamla högstadiementor är flickan som spelar Kulla-Gulla så det kan bli intressant att se henne när hon var liten ^^

Jag hade ju tänkt lägga upp en massa bilder från festen i lördags. Det ska jag göra också. Men nu tog jag nyss fram kameran och la in alla 66 bilder på datorn.... jag tittade igenom dem och kunde inte bestämma vilka jag skulle lägga upp... och det var så många också, det tar faktiskt lång tid att lägga upp bilder :P Så just nu orkar jag verkligen inte fixa detta. Men ikväll kan jag nog ta och göra det. Nu vill jag ta det lugnt ^^
Vi hörs senare :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback