Halloj

Hej!
Idag är en riktigt kall dag! Jag höll på att frysa ihjäl idag bara för det är så himlans kallt!! Jag hade extra strumpor och vinterstövlar men efter några minuter i kylan så förvandlades mina fötter till isklumpar som jag inte längre kände!! Samma sak med händerna, om man tog av sig vantarna och hade dem nakna i kylan i fem sekunder så kände man hur de fortare och fortare blev kalla och frös till is!!
Som tur är så hittade jag och mina kompisar in på ett wayne's coffee innan hela vi blev till is. Jag träffade några kurskompisar för att plugga idag faktiskt. Vi har inte lång tid på oss kvar för att bli färdiga med ett grupparbete så därför börjar vi idag. "Skolan" börjar egentligen på måndag.
Efter att vi hade satt oss ner så märkte iallafall jag hur blodet kom tillbaka till kroppen.... vilken smärta det är att frysa egentligen!

Nu när jag kom hem så var det så skönt att sätta på sig myskläder och fleece och tofflor! Lite varm mat på det och kaffe på det sen så mår jag toppen igen! Men! Det är nåt konstigt med mig. De två eller tre senaste dagarna har jag kännt mig konstig. Jag har kännt mig "snurrig". Jag har ibland blivit snurrig och/eller tappat balansen. Det är jättekonstigt för jag mår inte illa och jag har inte ätit eller sovit dåligt. Det blir bara snurrigt. När jag ligger, sitter eller står. Hur knäpp är inte jag? Vad är det som händer? :P Just nu känner jag inget men vi får se om det fortsätter och om det leder till något.

Inga planer för kvällen förutom att äta middag med familjen (nästan hela familjen, syrran är fortfarande hemma hos sin kille på västkusten (vilket gör att jag har eget rum just nu^^)) och efter det ska vi titta på Fredriksdalsteatern! Det brukar visas nåt spel därifrån nån gång ibland och då brukar vi sitta bänkade. Någon mer som gillar Dag-Otto? ;) Fast den här gången är det en teater med Eva Rydberg, hon är superrolig också ^^

Ha det bra sålänge ^^



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback