Godnatt

Det blev inte som jag trodde. Jag hann kolla lite på filmen men insåg snabbt att jag redan har sett den. Sen hade lillebror övertalat mig om att gå på bio med honom. Han bjöd mig, igen! Hur många gånger ska han bjuda mig egentligen, det är väl inte normalt att en fjortonåring ska ha nog med pengar att bjuda sin nittonåriga syster på bio så ofta? Jättesnällt iallafall. Vi såg Have you heard about the Morgans? med Sarah Jessica Parker och Hugh Grant, den var jättebra och jätterolig! Hugh Grant passar verkligen att vara den roliga typen, för när han ska spela den oskydige som ska komma med fåniga skämt så tror man verkligen på honom och det blir så fruktansvärt roligt ^^
Vi kom hem nyss. Snart kommer syrran hem också. Jag bestämde att jag inte skulle möta upp henne för det skulle bli jobbigt att sätta sig på tåget igen. Hon klarar sig ;)
Mamma satt och tittade på Damernas detektivbyrå när vi kom hem.... Jusste! sa jag och bestämde mig för att titta på det när det kommer upp på svtplay :) Så det ska jag göra snart.... efter det är det nog läggdags för jag ska upp tidigt imorgon, då börjar vardagen! SUCK!

Godnatt :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback