Godnatt

Sitter med min sjätte kaffekopp (tror jag) för dagen.... medan alla har gått och lagt sig sitter jag fortfarande och dricker kaffe ;P Jag håller fortfarande på att plugga, jag har som sagt gjort det hela dagen. Jag gör framsteg men jag har en del kvar. Det ska vara klart imorgon. Men jag tror att jag avslutar för idag nu... för mina krafter och engagemang är lite slut nu. Jag har peppat upp mig för att jag har så lite tid på mig, men jag måste ju ändå få sova.
Det jag har lyssnat på idag när jag har pluggat är lite oväntat... har inte lyssnat på honom förut, jag fick bara lust att prova och det var riktigt trevligt, jag har lyssnat på Michael Bublé. Jag tror att det är hans lugna ton på rösten och hans småsvängiga låtar som gör att man fastnar. Jag jobbade på bra ändå ;)

Godnatt
Hörs imorgon när jag är färdig med arbetet!


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback