Godmorgon

Idag satte jag mig direkt efter frukost och målade! Jag målade färdigt den andra målningen jag har målat med mina nya färger (den första slängde jag för att den var bara på prov, sa jag) !!
Jag sa ju förut att jag skulle visa upp mina mästerverk här.... just den här är väl inget mästerverk, den är faktiskt ganska slarvigt gjord. MEN! Jag har redan börjat på en ny målning. Den här gången blir det en avmålning, mer än så får du inte veta än. Den kommer jag lägga ner mer arbete på.

Image and video hosting by TinyPic

Dålig kvalité för att jag fotade den... min scanner är inte stor.... den här målningen är på A3 och det kommer nästa också vara. Se fram emot nästa! för det gör jag! hittills är den mycket roligare att göra än den här ovan.

Idag ska jag annars inte göra något speciellt. Läsa, måla, promenera i det fina vädret? Men imorgon händer det saker.... då ska jag träffa några kurskompisar och plugga! Det är faktiskt bara en vecka kvar på den här kursen och då ska vi ha gjort klart ett ganska stort grupparbete plus våra examinationsarbeten! Nästa kurs börjar redan den 19e. Det blir nog roligt med en ny kurs och ny kursledare och nya kurskompisar :)

Hoppas alla har en fin dag :)

Skrivet av: nea

haha, kul att mina päron var på besök hos er :D jag hade ingen aning att dom skulle till er, mamma ba: nu åker vi till karin och lovisa, och jag ba: MHM? :O :O



^^

2010-01-05 @ 21:35:44
URL: http://nealiten.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback