Godmorgon och Godeftermiddag

Vaknade sent idag som jag har gjort nästan hela den senaste veckan. Lite plugg blev det nu för det ska vara klart på tisdag tror jag. Snart blir det film, sen finns det inget mer att göra. Jag la ut en annons på blocket.se igår och hoppas att någon nappar på mina böcker, helst vill jag att någon köper alla böcker på samma gång :) så blir jag av med de och slipper ha ett helt bibliotek med kurslitteratur :P
Något som jag skulle kunna göra senare är ju att måla klart den där grejjen jag nämde förut.... det skulle vara kul faktiskt. Men ikväll ska jag åka in till stan och möta syrran, hämta henne från bussen och åka hem med henne :) hon har ju varit hos sin kille och flyger hem idag. Jag har bäddat åt henne här hemma och allt ^^

Ha en fortsatt trevlig söndag, vila ut ordentligt, den riktiga vardagen har börjat, helt sjukt.


Skrivet av: G2 / Gosia

Glad att du gillade den! :)

2010-01-10 @ 17:11:22
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback