Godkväll

Nu är klockan 19:58 i skrivandets stund. Jag har precis satt mig vid datorn efter en härlig middag som mamma gjorde färdig till mig när jag kom hem. Jag kom alltså hem för inte så länge sen, jag har nämligen varit på stan och fyndat på rea nästan hela eftermiddagen. Fast jag hade förstås lite skola först, en föreläsning som var väldigt bra och som kommer hjälpa mig när jag skriver min examination på den här kursens första del. :)

Det är skönt att få komma hem och sätta på sig myskläderna och mysa ner i soffan eller sängen efter en dag på stan. Dessutom är det fredgskväll och det betyder också att det kan lura några smågodisar i skafferiet ;)

Här är några bilder på några av mina fynd idag ^^

Image and video hosting by TinyPic

En supersöt ring som jag har längtat efter. Jag tycker om ringar.

Image and video hosting by TinyPic

Tre fina armband som jag kommer använda flitigt har jag på känn... ;)


Image and video hosting by TinyPic

Ett par skor. Lika bra att köpa nu när det finns. Skorna är superhäftiga!! De ska jag spara tills våren kommer.

Image and video hosting by TinyPic

...och ett par örhängen. Nycklar. De var lite häftiga tycker jag, de får bli mina vardagsörhängen. (Jag använder inte mycket smycken egentligen annars, bara mina två vanliga ringar och några örhängen)

Nu är klockan 20:15 (se hur lång tid det tar för mig att skriva ett inlägg med bilder ;) ) och jag ska ta och titta i skafferiet efter godsaker och sen invänta en film som börjar på 3an kl 22 - Hannibal. Det ska bli intressant. Det blir alltså hemma/myskväll för mig.
Ha en underbar fredagskväll :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback