God kväll

Nyss åt jag middag. Mammas spenatlasagne. Den åt vi till lunch också. Nu och nästan hela eftermiddagen har jag suttit och tittat på serier. Det är roligt och intressant och lugnande. Det tycker jag om :)
Tidigare idag, jag vaknade lite före elva, tittade jag på damernas detektivbyrå, en serie som har börjat på ettan, för mamma har sagt att de är bra och för att jag känner till böckerna. Andra avsnittet kommer ikväll som jag ska titta på också. :) Värst vad jag bara sitter och tittar på tv och datorn då!..... ja, jag spenderar mycket tid framför en skärm om dagarna. Men inte bara för nöje, snart börjar riktigt jobb, riktigt skoljobb igen. Då sitter jag framför skärmen för att jag måste. Men det är ju intressant också :) Det börjar verkligen snart, den riktiga vardagen, den börjar om någon vecka. Då ska jag göra färdigt ett grupparbete och sen får jag examinationen som ska göras klart på två dagar. Efter det börjar nästa kurs... jag har redan köpt böcker till den kursen. Allt detta orkar jag inte tänka på riktigt än.... därför sover jag länge på morgonen och spenderar nästan hela dagen åt att bara sitta som en säck potatis framför tvn eller datorn. Får jag inte det? Borde jag inte det? Jag vet inte... men just nu vill jag bara ta det lugnt :)

Jag har inte så mycket mer att säga :) imorgon skulle jag vilja ta itu med lite mer målande :) Jag har eget rum i en vecka nu så jag har extra utrymme för mina intressen ;) hehe
Hoppas alla har det bra :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback