Goderafton

Hej! Idag har jag varit sysselsatt! Jag och en kompis satt och pluggade nästan hela eftermiddagen. Vi kom en bit på vårat grupparbete, vi fortsätter med det imorgon också. En annan del av tiden satt vi i ett ganska tomt hus med tomma mörka lokaler, vi var ganska ensamma där.... med en flygel. Så vi satt och plinkade ett tag ^^ tonerna ekade i det stora huset ^^
Detta är det enda jag har gjort idag. Nyss åt jag middag och nu sitter jag här med en kopp kaffe. Strax ska jag ta ur sängkläderna i min och syrrans sängar för pappa ska tvätta imorgonbitti. Eftersom det är skönast att gå och lägga sig nyduschad i rena lakan så ska jag hoppa in i duschen om ett tag också. Det är väl inte så skönt att gå och lägga sig "smutsig" i rena lakan... då tycker jag att det känns som om man redan har smutsat ner lakanen :P det känns som om det är slöseri på nytvättade lakan :) och förresten är det faktiskt riktigt bekvämt att gå och lägga sig ren i rent ;)
Hehe här bjuder jag på en gammal bild på mig.... det är kanske tre år sedan. Jag tyckte att bild nr 2 ser lite rolig ut... hade du kunnat gissa att det var jag?
 

 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback