Bilder

Nu kommer några bilder från före tolvslaget och efter. Det är många bilder jag inte tar med för att jag har inte fått godkännande från de som är på bilderna. Dessutom är många av bilderna dåliga för att jag försökte få med fyverkerier men det gick inte :P

Det här är jag som sitter och väntar på middagsgästerna (mormor och morfar) på nyårsafton.

Image and video hosting by TinyPic

Skåla med lite bubbel måste man ju få göra på nyårsafton ^^

Image and video hosting by TinyPic

Sen var det inte så mycket mer bilder jag kan bjuda på från nyårsafton tyvärr. Men här kommer några från igår, nyårsdagen.
Vi var ju på besök hos min mormor och morfar. Här är en jättefin snögubbe vi gick förbi :)

Image and video hosting by TinyPic

Det tar bara fem minuter att gå hem till mormor och morfar :) Vi gick på vår bakgården, den är ganska fin med dunge och lekpark...

Image and video hosting by TinyPic

Jag sitter och väntar på kaffet hos mormor och morfar :)  (och detta är på nyårsdagen, vilket betyder att jag har en ursäkt att se trött och sliten ut ;))

Image and video hosting by TinyPic

Såhär ser det ut hemma hos min mormor och morfar, de har väldigt fint :) bara några få hörn i det hela fyra våningar-huset ;)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Det här är allt jag bjuder på just nu :) hoppas alla har en fin dag :) jag har redan varit ute på lite ärenden och det är jättefint väder ^^
Hade bra sålänge



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback