Askungen

Jag har hittat ett par fina bilder/tolkningar av askungen. På deviantART. Jag tyckte att de var ganska fina och roliga :) titta bara :)

Image and video hosting by TinyPic av okool

Image and video hosting by TinyPic av yalex

Image and video hosting by TinyPic av jamie valentina

Image and video hosting by TinyPic av kathemo


Jättefina bilder, eller hur? Det är lite roligt att titta på sånt här tycker jag.... brukar gå in och kolla på deviantART lite då och då :)

Skrivet av: fanny

Bara så att du vet så har jag kollat in hela din kategori "Disneyprinsessorna" och jag tyckte det var mycket underhållande :D

2011-01-10 @ 21:13:27
Skrivet av: fanny

Bara så att du vet så har jag kollat in hela din kategori "Disneyprinsessorna" och jag tyckte det var mycket underhållande :D

2011-01-10 @ 21:14:06

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback