Småbarn och Alice

Hej!
Sitter och äter riktig vanilj-yoghurt som mamma har köpt idag. Det märks verkligen på smaken att den är riktig. Sen har den de här svarta prickarna också...

Det har varit en händelsefull dag idag. Jag och min grupp har varit på två olika förskolor som ligger med cirka en timmes kollektivtrafik mellan sig.  Vi tog en ute-lunch också. Pizza. Inte så nyttigt men ibland är det gott ;)
Vi har träffat på massa med barn och tagit massor med kort inne i förskolorna.
Ett av barnen på den ena förskolan drog i min kamera hela tiden, så jag lät honom ta ett eller två kort. Då ville en annan pojke också så han tog kort på mig :P Men det tänker jag inte visa för han var inte sån bra fotograf ;)

Tiden rullar på och det är redan kväll. Jag tänkte fräscha upp mig lite och sen planera lite för morgondagen... kanske se en film och sen lägga mig...!



Nu till något helt annat.
Jag hittade nyss bri-chans nyaste.


Hon har gjort en helt underbar serie med bilder där hon har gjort en egen version av Alice och Hattmakaren från Alice i underlandet. Det finns tusen bilder och jag älskar att titta på dem och lära känna den moderna Alice och Hattmakaren ^^ Det finns inte bara sånahär bilder utan också skisser och comic-strips och annat ^^ Hon är också duktig på andra disneyfigurer och annat. Litet tips från mig bara :)

God kväll :)

Skrivet av: cindy

Cool bild, ska ta och kika in efter flera :)

2010-02-26 @ 10:30:06
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback