Lillebrors födelsedagskalas

Här kommer ett bildregn från gårdagens kalas. Det är min lillebror som fyller 15 som vi firar. Dock kommer jag inte visa ansikten på varken honom eller någon annan för att det är för "personligt" för den här bloggen har jag bestämt. Så du får föreställa själv hur folk ser ut hehe ;)
Här är jag och såhär ser jag ut när det är kalas.
Närbild på mina tights som jag tycker är jättehäftiga. Min kusins mamma kommenterade igår att hon har haft såna här själv en gång. På 80-talet, men då hade hon sytt dit fransarna själv ;P och hon tyckte det var roligt att modet hade kommit tillbaka ;P
Här är middagen serverad. Det var jättesmaskigt. Det var kallstek med potatisgratäng (jag som är vegetarian fick en quornbiff)
Sen kom tårtan fram som mormor hade köpt. Den var gigantisk. Lillebror får såklart öppna och såklart står det hans namn på tårtan ^^
Mums!
Sen satte vi oss och tittade på melodifestivalen tillsammans (min kusin spelade lite kort under tiden)
Jag, lillebror och vår lillkusin spelade lite Rummikub också :) Det är mitt favoritspel
Nån gång efter elva på kvällen åkte morbror och familj hem till sitt. Vi hade det väldigt trevligt och det är alltid kul att se dem. Snart får jag tillochmed en till liten kusin (morbrors fru är höggravid^^) och det ska bli hur kul som helst!
Här är jag när jag har fått på mig min pyjamas (den jag fick i julklapp). Jag var jättetrött när de hade gått så jag gick och la mig nästan direkt. Här har jag dock smink på mig fortfarande :P
Förresten. Melodifestivalen. Jag tyckte att det här bidraget med killen som duschade (det han kommer bli igenkänd för) var ok. Men de hade kunnat byta ut den andra vinnaren mot bidrag nr 4 med Magnus Carlsson-kopian :) för att den låten tyckte jag faktiskt om och jag tycker den håller i längden.

Skrivet av: smäm

åh, tårtan ser jättegod ut!

2010-02-15 @ 14:36:25
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback