Tisdag

Hejsan.
Idag är det bara skolarbete som gäller. Jag har redan gort en del. Ibland kommer jag inte igång förens sen eftermiddag men det beror oftast för att jag tar en "paus" direkt på morgonen med en film eller liknande :P Men idag började jag direkt.

Jag måste vara klar på måndag. Vilket betyder att jag kommer att sitta och skriva på söndagen också = Alla Hjärtans Dag samt min lillebrors födelsedag!
Hur kul är det då? :P Inte för att jag har en älskling som jag ska gå på en romantisk dejt med utan för att lillebror fyller år och han kanske har kalas där släkten kommer. 15 år är väl ganska stort ändå?

Nu är det kaffe och skolarbete som gäller! Nån som kan Piaget eller Vygotskij eller Eriksons utvecklingsteorier?....... nej jag tänkte väl det....


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback