Söndag

hey.... jag har varit väldigt seg idag. Jag kände bara för att inte göra något alls, så det jag har gjort idag är inget alls, förutom att titta på film och serier. Det var förstås kul men annars kände jag mig deprimerad och hade ångest över allt. Jag funderade nästan allvarligt på att bara åka bort nånstans och sluta leva så som jag gör. Men den ständiga tanken om att jag måste tänka realistiskt kommer alltid tillbaka. Jag måste sätta fötterna på marken nån gång. Det där uttrycket, att man ska ha fötterna på marken osv.... varför då? vad är det som är så fel med att flyga iväg ibland? till en annan stad, till ett annat land, till en helt ny värld. varför inte?
Men nu måste jag verkligen tänka realistiskt. Jag måste fortsätta med mina studier och måste gå till praktiken och måste avsluta den här kursen osv osv. Ibland vill man ju bara drömma sig bort.
Är det inte alltid så på söndagar?


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback