Resten av onsdagen

Det här hände under resten av dagen.



När seminariet äntligen började så tittade jag ut och hittade en man på taket. Det såg så roligt ut för han stod däruppe med handen på midjan och tittade ut över allt... som om han precis hade klättrat upp för ett berg och var jättestolt.

På själva seminariet gjorde vi det förskollärare på riktigt gör på dagarna ;)



Hehe ;) Vi hade väldigt roligt! Uppgiften var att några i gruppen skulle sitta och konstruera saker med papper, saxoch klister/tejp medan den andra delen av gruppen skulle dokumentera (pedagogisk dokumentation). Det roligaste vi gjort på länge iallafall ;)

Nu är jag väldigt trött och jag hade tänkt hinna med att titta på ett avsnitt från en serie samt planera lite inför imorgon, vilken mat jag ska äta och packa väska och lite sånt...
Hoppas alla har det bra :)

Skrivet av: Kokorochan

Svar: Jag med :'O Jag skulle inte klara av att se den >.< men pengarna vill man ju ha :P

Det är en bra fråga haha xD



Kramar<3

/Kokorochan

2010-02-24 @ 20:15:16
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: karin

hallå syrran.. När du säger packa väska, ska du åka nån annan stans än till skolan?

Allt bra annars?

2010-02-25 @ 12:18:51
Skrivet av: Lovisa

Men syrran.. du vet väl att jag alltid packar min väska, om inte på kvällen så på morgonen, var jag än ska... ;P

Det är bra annars men vi saknar dig! Har ni fått tag på några biljetter än?

2010-02-25 @ 16:00:21

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback