Nonsens

Hej. Jag har fastnat. Det är lite svårt just nu. Vad menar de egentligen med vad som kommer i fokus i händelsen genom det där dumma perspektivet?
Jag har två uppgifter som jag inte alls har börjat på och två andra där jag bara har en eller två meningar att skriva. Annars är jag i stort sett klar. Men jag har fastnat på det som jag har kvar. Jag fattar inget. Mamma kom och hjälp mig! (även om du inte fattar mer än jag)

Jag funderade tidigare idag på vad jag håller på med. Jag pluggar. Vad mer gör jag än det? Jag menar... vad skulle jag göra just nu om jag inte hade det här skolarbetet?
Ingenting tänkte jag först. Vilket liv hehe :P
Men sen tänkte jag på olika hobbys jag skulle hålla på med... så jag har iallafall det. Men mer än så är det ju ändå inte för de mesta? Man har skolan eller jobbet och efter det har man hobbys. Inget mer. Ska det inte vara mer eller behöver man inte mer?

...kanske ska lägga alla mina tankar och hjärna på skolarbetet istället för sånt här nonsens nu... :P
Hörs senare


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback