Måndag

När jag tittade in på min statistik idag så blev jag glad! :) Igår var det rekordmånga besökare hos mig.

Att ha många besökare är inte mitt syfte med min blogg, men det är förstås roligt på nåt sätt ändå. Jag berättade det för mamma och hon frågade direkt (glad) vad hade du för inlägg igår då?
Men jag tror inte att det var på grund av inlägget/inläggen som gjorde att jag fick många besökare igår. Det kanske var någon eller några länkar här och där på nätet som gjorde det och just igår var det fler som tryckte på dem.

Nåja, nu fortsätter jag att blogga :)
Det luktar en massa gott från köket just nu. Mamma bakar bröd och jag ska få smaka! Nybakat bröd är det bästa. Sen ska jag äta nåt mer ordentligt. Mamma läser lite och hjälper mig med mitt skolarbete medan och sen sätter jag mig väl och skriver det jag behöver. Inget mer innehåll för dagen.

Jag har funderat ett tag på att börja göra något. Att gå ut och göra något.. träna alltså. Men jag är jättedålig på det. Men jag tänkte att jag kunde ju börja med Pilates igen. Det tyckte jag var väldigt givande när jag höll på med det. Det gav mig ingen motion men jag kännde att jag blev vigare och rörligare efter varje pass. Det var kul. Men det är snart ett år sen jag slutade med det. Jag kanske skulle börja igen? Då kanske jag får lite mer energi till skolan.

Nu blir det nybakat bröd och sen skolarbete. Vi hörs senare :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback