Måndag

Hej.
Idag är det måndag och jag steg upp idag endast för att åka till skolan och lämna in min hemtenta som blev färdig igår. Kan du gissa hur lång tid det tog för mig? Jag gick hemifrån klockan 10:00 och kom hem 12:00.
Ska det verkligen ta TVÅ TIMMAR att åka fram och tillbaka till skolan? :P

Nå... nu har jag suttit och tittat på en film och druckit kaffe. Jag vet inte vad jag ska hitta på härnäst. Jag är "ledig" till onsdag och jag vet inte vad jag ska hitta på. Jag tjatar och tjatar på att skolarbetet är så himla jobbigt och när det väl är färdigt och jag är ledig så vet jag inte vad jag ska göra? :P
Men nu när jag tänker på det så skulle jag faktiskt kunna sätta mig och måla. Det har jag inte gjort på JÄTTElänge! Kommer någon ihåg att jag visade upp min första målning med mina nya färger? Jag började skissa på en ny målning efter det men jag har inte kommit längre än så. Men den tänkte jag ju bli färdig med nån gång. Det kan jag ju sätta mig ner och pyssla med nu:)

Ha en bra dag :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback