Livesändningar på svt

Jag har precis upptäckt att de gör livesändningar på svt. Eller alltså, jag vet att de sänder live ibland. Men de sänder just nu också... backstage där det inte händer något egentligen.
Hehe... så det är det jag sitter och gör just nu :P Det är faktiskt ganska roligt. Det är en kamera som är uppställd nånstans och där ser man folk som går omkring och jobbar och håller på att förbereda inför melodifestivalen. Ja, det här är alltså backstage där melodifestivalen ska vara ikväll ja..
Dock är det inget ljud... men ibland undrar jag om folket vet att det står en kamera där?

http://svtplay.se/v/1877765/melodifestivalen/live_bakom_scenen?sb,l119861,1,f,-1


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback