Halva dagen avklarad


På senaste tiden har jag haft ganska härliga drömmar. När jag tänker efter så blir jag glad. :)
Men det är inte de jag tänkte prata om.
Jag gick upp tidigt idag för att träffa mitt arbetslag från skolan klockan åtta. Vi satte oss på ett fik och gick igenom lite vad vi ska ta upp när vi besöker ett par förskolor på torsdag.
Klockan nio var jag tvungen att lämna dem för att jag skulle träffa min handledare på förskolan som jag ska praktisera på nästa vecka. Det gick jättebra och jag blev varmt välkommen (när jag gick därifrån fick jag känslan av att de som jobbade där och barnen var helt igenom lyckliga). Även om jag var så nervös att jag hade ont i magen så gick det bra :)

Nu är jag hemma och har ätit lunch och tagit mig en kopp kaffe. ...ska läsa en jobbig magisteruppsats och göra läxa. Önska mig lycka till ;)

Skrivet av: Kokorochan

Svar: Hejsan ^^ Tack för din kommentar :D <3

Jag brukade ladda ner förut när det var lite lättare :P men nu kollar jag mest online ^^

Oftast tittar jag på watchanimeon :D Här är länken till den jätte söta animen Kobato: http://www.watchanimeon.com/anime/kobato/



Kramar<3

/Kokorochan

2010-02-23 @ 14:09:02
URL: http://kokorochna.blogg.se/
Skrivet av: Kokorochan

Svar: Tack så jätte mycket :D <3

Jo det är jag som har designat hela min blogg själv ^^ jag har en tjej som ville hjälpa mig med en header dock så ska bli spännande att se vad det blir :D



Kramar<3

/Kokorochan

2010-02-23 @ 20:16:38
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback