Frisyrer

Hejsan!
Idag tänkte jag guida genom alla slags frisyrer jag har haft från när jag var omkring 15 år fram till nu. Jag tycker det är lite roligt att bläddra bland gamla bilder och ibland får jag lust att göra collage med olika teman... men den här gången vill jag ta upp tema "hår" ;P hehe, men det här är mest kul för mig själv, du som läser kanske inte tycker det :P

Jag är inte säker på hur gammal jag är här men det är nog när jag började på gymnasiet. Då hade jag långt hår och jag hade tröttnat på min egen färg och färgade det mörklila väldigt länge.

Image and video hosting by TinyPic

fortfarande långt och lila under ca ett år, la pengar på en massa färg, men det var lite häftigt ändå, jag saknar det håret :)
Image and video hosting by TinyPic

sen gick jag till en frisör för första gången på länge... och det blev kort och lugg (mitt hår hade blivit väldigt slitet)
Image and video hosting by TinyPic

sen växte det och luggen blev för lång :P och fortfarande lila...Image and video hosting by TinyPic

sen klippte jag mig igen och luggen blev hemskt kort :(
Image and video hosting by TinyPic

också växer det... och jag fortsatte färga det lila
Image and video hosting by TinyPic

sen började jag gå till en ny frisör och det blev en kortare page och färgen tunnades ut (här är jag 17 tror jag)
Image and video hosting by TinyPic

jag slutade färga och ibland väntade jag med att gå till frissan på ett tag (klippte samma frisyr ett tag)
Image and video hosting by TinyPic

en dag sa jag till frissan att jag ville ha det kortare än vanligt och sen la jag in ett par röda slingor men det syns inte så bra här
Image and video hosting by TinyPic

sen slutade jag gå och klippa mig och efter slingorna slutade jag färga mig alls... jag hade börjat sakna min egna färg :)
Image and video hosting by TinyPic

det här är när jag klippte mig senast hos en ny frisör
Image and video hosting by TinyPic

men nu har det ju växt en bra bit och ser snarare ut som på förra bilden... eller titta på min profilbild till höger, den är nyast.

Min favoritfrisyr är mitt långa lila hår, men det skulle nog se bättre ut på mig nu än vad de gjorde för fyra år sedan :P Fast jag gillar mitt korta hår, det är lättskött och är gulligt. Vilken tycker du är snyggast? :P
(från 15 år och neråt hade jag hår till axlarna eller page utan lugg, väldigt enkla frisyrer)

Tack för mig, nu ska jag dricka te och äta choklad och plugga lite och sen titta på en serie, imorgon ska jag inte till skolan.
Hade bra sålänge :)

Skrivet av: Trees

Gudars vad många olika frissor:D Har också haft en del, men nu kör jag på ett tråkigt långt slickat bara haha.

2010-02-11 @ 23:52:33
URL: http://mangofisk.se
Skrivet av: sannie

Ha en fin fredag idag :)

kram sannie

2010-02-12 @ 09:39:40
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Skrivet av: sannie

haha, lite kanske x)

2010-02-12 @ 19:20:00
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback