Fredagsmys

Hellu ^^,

Fredagkväll. Hur mysigt är inte det? :) Jag har bestämt just nu att jag inte ska bry mig det minsta om skolan ikväll. Jag ska bara ta det lugnt och äta god middag med familjen och sen käka chips och dip framför en härlig serie :)

Jag har varit i skolan idag men på eftermiddagen drog mamma med mig och handlade. Hon tänkte handla i centrum men det fanns inte EN ENDA parkeringsplats där så hon ringde mig också åkte vi till häggvik och handlade istället. Det brukar vi göra lite då och då. Det var bra att jag följde med för då kunde jag gå in på Panduro och handla lite.



behövde nya penslar.... jag kände att de penslar jag har är för grova och ibland behöver jag vara väldigt petig i mina målningar ;)


Sen köpte jag de här också... 10 kr stycke hehe ;) Det är väl folk som fyller år i år också? Jag till exempel fyller 20. Då passar väl dessa på tårtan? ^^




Nä nu är jag väldigt hungrig.... ska gå och se om jag kan hjälpa till i köket så det går fortare. Sen måste jag bädda rent också.

Förresten. Jag har gjort mig illa idag också. Igår gjorde jag illa foten, idag har jag skurit mig på fingret. Vilken tur att det fanns mumin-plåster då!


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback