Fredag

Äntligen fredag! Eller hur?

Vi (jag och mitt arbetslag) satt från klockan nio på morgonen och jobbade. Vi alla suckade och gäspade åtminstone nån gång under tiden.... och i slutet (cirka halv tre) gav vi upp och bara lääängtade hem och efter att få sova och ha helg. Vi bestämmer ju ändå över vår tid på arbetet så det var ju bara att sluta när det inte gick längre ;)
Visst är det skönt att kunna göra så?

Nu har jag verkligen jobbat hela veckan så jag ska verkligen ta det lugnt den här helgen. Dock börjar min praktik nästa vecka så jag måste planera lite för det. Men men...
Ahw, jag ska bara sitta som en potatissäck framför film eller serier ikväll. Och godis såklart. Men just nu fick jag faktiskt lust att fixa middag. Jag kanske kan vara en schysst familjemedlem och fixa fredagsmiddan? Tacos eller nåt annat smarrigt. Eller paj? Det är jag duktig på :)

Hoppas alla har möjlighet att lägga sig och bara ta det lugnt idag och till helgen ^^
Vi hörs senare :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback