sjukling

Jag mår lite bättre. Fast jag hostar lite. Jag har sugit på fyra halstabletter och druckit en kopp med honungsvatten.... jag tror det hjälpte.

Jag har lagt upp en plan hur jag ska skriva mitt arbete. Det kan vara bra att ha ett schema tänkte jag, så man blir färdigt med det någon gång.

Av någon anledning är det bara på förmiddagen som jag skriver bra. Nu på eftermiddagen har jag knappt gjort något alls. Jag somnade en stund och sen har jag suttit och surfat på nätet... inte alls bra Lovisa!! Fy på mig.

Jag skulle vilja ha ett eget rum.. eller t o m ett eget hus... där jag har ett helt kontor för mig själv. Med ett stort skrivbord där allting får plats och där det finns en skön stol och möjligen en soffa så man kan variera mellan skrivbordet och soffan när man skriver. Jag brukar faktiskt gå mellan mitt rum och soffan när jag pluggar.



en bild på mig för ett tag sen som får representera mig som en liten sjukling

Jag hoppas att bli bättre till helgen, så jag kan följa med och gratta min mormor som fyller år på nobeldagen 

Skrivet av: Hachi~

sv: hihi, vad bra! :D de flesta av dom bloggarna är mina kompisar^^ (läser dem mest för att se vad de pysslar med xD)

2010-12-08 @ 18:47:29
URL: http://hachi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback